Denna ålder....

Usch detta med åldersnoja är inget roligt asså!
Satt precis och läste om den 23-åriga mamman i Arboga, och tänkte oj hon är ju lika gammal som mej!
Men nej så är inte fallet! Jag är inte 23 längre, har fruktansvärt svårt att inse det, men det börjar bli bättre! Jag fyller faktiskt 25 i november! Så nu har jag sagt det!

Trots denna noja vill jag inte bli yngre framförallt inte brottas med alla jäkla tonårsproblem igen.. Nä du jag är nog faktiskt lite glad över att bli äldre, men bara lite... Jag verkligen längtar tills min kropp börjar skrumpna ihop till ett torkat katrinplommon och då mina bröst och min rumpa dragits ner av Newtons dumma uppfinning!!! Och inte minst längtar jag tills den dag jag innehar min gammel farmors garderob!

Fast jag måste säga det att min gammelfarmor Margit (morfars mamma) har rätt coola kläder (för sin ålder asså)  trots den aktningsvärda åldern på 97 jordsnurr! För ett par år sen gick tanten ut i tights och kappa, snacka om att ligga före modet. Hon beställer (hennes egna ord) kosmetik från yyyyyyyyyvs rååååsher. (yves rocher). Hon går på gympa, går och går ?!
Hon rullaterar till gympan och sitter och gör små kroppsövningar... ( mer än vad gör jag för tillfället iaf) Sen tycker hon det är sååå himla kul att Asta (gammelmormor) har kommit till samma hem så hon kan svallra med henne, dock är detta till Astas förtret!  Men för margit spelar det ingen roll om den andre personen lyssnar eller inte bara hon får säga sitt...

Måste ju bara nämna det, jag tog faktiskt en 40 minuters promenad förut i det fina vädret! *stolt*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå in och tipsa och bli tipsad på min nya film blogg

http://scavo.blogg.se/?c=1206649901

2008-03-27 @ 21:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback