Vart e tröttheten???

Jag är verkligen inte trött!!! Vet inte vad jag ska göra, kan inte ens komma på att göra nåt kul vid datorn! *suck* Borde gör den sista läx grejjen så jag e av med den, men hur inpirerande är det på en skala  mellan 1 och 10?!

I morgon ska jag nog i väg och shoppa lite tror jag, jag behöver så himla mycket va!!!

Nästa helg har Tindra sitt kalas, mariette sin "student" och frida ska ha kalas, samtidigt har jag blivit erbjuden att åka till Sthlm med R och bo på hotell med i stort sett allt betalt!!! Åhhh, varför ska allt behöva hända på samma helg! Kruxet med Sthlm är att det blir en hel del inneband iaf lördagen!!! Nä vi blir nog hemma, kan inte jag åka så får inte han heller!!! Sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback