Sömn e ingen bristvara iaf!

Usch idag är en riktig tråkdag! Regnet bara öser ner på utsidan! Fy attans! Jag är ju inte överdrivet glad över att ha ett utomhus jobb när det är sånt här väder!!! Som tur är har jag bilen!
Det måste vara vädret som gör att jag kan sova hur länge som helst! Vaknade halv 11 idag och så här har det varit nu ett tag och det värsta är jag känner att jag kan somna om och sova ännu längre!!!

Nu har jag bara 10 dagar kvar! Sen e det sommarlov!!!

I morgon sticker R till öland till dansbands veckan, jag kommer sakna honom! Buhu! Jaja jag har ju klarat tidigare två åren så det blir nog inga problem här heller ska ni se! Till hösten ska jag och Elisa börja buggkurs så då kanske det blir öland för oss också!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vart ska ni dansa? :D

2008-06-26 @ 15:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback