Slöbakis.

Innesittar dag, tyvärr! Vi vaknade inte förräns halv ett idag, men det är ju inte så konstigt eftersom vi gick och la oss vi 4 i morse! Fasiken vad kul vi hade! först grillade vi och satt och drack (en hel del) en kille speladee gitarr så vi satt och sjöng! Sen gick vi till deep och drack lite till...

Jag va faktiskt inte särskilt bakis med tanke på vad jag drack! Slö e jag dock.

Vi va ute och åt bakfyllefrulle på subway, sjukt längesen jag va där! Yummy!

Min handled e fortfarande dålig, så micke pixbos sjukgymnast fick kolla på den igår, han sa att det kan vara en spricka eftersom den e så himla öm! Så vi åkte först till capioaxcess akuten men det va minst 20 pers innan mig och detta va bara fram till receptionen! Så vi provade mölndal och där va det likadant men jag fick pratat med en sjuksköterska där iaf och hon tyckte jag skulle åka till capioaxcess i morgon, så jag får väl ta med mig tenta papper och åka dit sätta mig och plugga samtidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback