party!

Shit va kul vi hade igår! Vi bestämde oss för att jag skulle köra, men efter när vi varit där ett tag ville jag också dricka!!! Så jag körde bilen till mormor och morfar och sen körde morbror ner mig till festen igen! Vi åkte väl hems så vi va hemma vid halv fyra, bara det att när vi kommer hit så har inte R sina nycklar!!! Vi kommer asså inte in!!! Jag ringer och väcker morfar mitt i natten och han får gå ut och leta i bilen han hittar den som tur va på golvet i bilen, så vi fick ta en taxi till benareby och hämta nycklarna och sen åka tillbaka!!! vi va nog hemma vid halv fem till sist!

Ingen vet vem av oss som lagt kvar nyckeln i bilen, och så kommer det förbli! =)


Nu har han satt på en james bond film och jag verkligen hatar bond-flmer! Får väl hitta på nåt annat istället nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback