Hör och häpna!

R har fått för sej att vi ska tälta på midsommar dagen ihop med Elisa och Tobbe! Jag är ju inte den som e den om man säger det är snarare R som är den om säger så! Stefan vågade satsa 25 spänn på att R kommer vilja ta en taxi hem på lördag/söndag där någon gång! Om ni undrar varför vi ska tälta så är det så att vi är hembjudna till Tobbes och Pelles föräldrar och deras som sommartillflykts ort är just askims camping! Och så kul vi hade det förra året så lär vi ju inte vilja åka därifrån i första taget så R och Tobbe tyckte vi skulle tälta!

Pix pax för att ha mössa och en sovsäck som klarar 25 minus och en massa handdukar i den så de suger upp fukten! Hehe! Plus att jag kommer sova i mitt underställ! Som jag självklart kommer ha värmt upp inne i deras husvagn innan! Hehe, man får inte va dum!

Kommentarer
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Vinn biobiljetter till "SEX and the CITY" - var med i vår tävling!

/GG


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback