Det är kräm på musen!

Nu undrar ni allt va!? Jag smörjde in min kropp alldeles för nära datorn och när jag pumpade ut bodylotionen så´sprutade det på datorn och tydligen på musen också! Men det upptäckte jag inte förrän jag skulle skriva detta inlägg! Hehe...

Jag o Cicci va och shoppade i dag, en liten present till Tindra men det ska bli fler! *e du nyfiken nu sara?* Hehe... Köpte en söt top från Esprit till mig själv och lite annat smått och gott!

Sen har jag även hunnit med att göra dagens goda gärning som lika väl hade kunnat sluta i katastrof! När jag skulle gå härifrån hörde jag kvitter ute från trapphuset men jag tänkte att det sitter nog en fågel på det öppna fönstret. Tänkte inte mer på det, men sen nr jag kom hem fortsatte kvittret så jag gick upp mot vinden och när jag kommer dit så sitter det en lite Gråmes där! Den verkade inte a så himla gammal för flygningen gick sådär.
Men den kan ju ha varit uttröttad också. det räckte att jag visade mig så började den flyga runt men den orkade inte så himla mycket och givetvis så närmade den sig mig och fönstrerna och så började den dala nedåt. Men på vår våning hittade den ett lite fäste men då började den slyga igen och trillade hela vägen ner!!!! Så jag sprang ner och som tur va så verkade den inte skadad så det va bara att öppna och släppa ut den óch så flög den ch satte sig i en gran utanför!
Han måste ju vart helt utpumpad den lilla stackaren!

Hoppas den överlever!


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback