Bad, bad, bad little me!

Oj oj oj, vad jag vart dålig på uppdatering här då!!! Men jag har inte haft tid! Det händer sker hela tiden! I fredags va jag tvungen att åka till allum och fixa de sista presenterna och sen va det jobbet, i går va det kalas från klockan elva fram tills sena kvällen och i dag finns det iaf lite tid,ska träffa sara sen och shoppa present till Frida och se ska vi hem till henne...

Jag har lyckats klämma mitt lillfinger och det gör jättont! Buhu!

Förresten så hade jag typ världens sjukaste dröm i natt! Jag drömde att jag blev inbjuden till något jäkla PR-Jippo för en scarf uppe i stockholm, och givetvis träffade jag blondinbella (ni vet bloggerskan), Vi fick en massa scarfer, filtar och sen släppte de in katter och barn och dessa fick välja en ny ägare eller ny mamma eller pappa! Man fick inte säga nej heller! Och givetvis fick jag tvilling pojkar! Jag måste tillägga att katterna va rosa-spräckliga!!! SJUKT!!!
Sen mötte jag Condoleezza Rice (eller hur det nu stavas) och någon kung Jabbadabbadabba!!! Och dessa va typ tvungna att prata med mig fast jag ville inte! så jag försökte springa där i från med mina nya barn.... Hmmm, jag har ingen lust att denna dröm ska bli verklighet iaf! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback