Today

I morse hade vi tvättid... Att behöva gå upp klockan halv åtta under semestern är en pina! Sen trodde visst min andra hälft att om han somnar så slipper han! Men ack så fel han hade! Oxpiska funkar bra som hot! Hehe!!! Under tvättiden va vi också tvungna att åka och lämna bilen, en vecka gick fort...

R har åkt till Pettsson tror jag så nu sitter jag här i min ensamhet! Funderar på att städa ur frysen eller dammsuga... Vad hade R gjort om han va hemma själv? Inget av det så nu skiter jag också i det!!! Han kan dammsuga i morgon så kan jag ta frysen. Fair enough!

Blir nog allsång i kväll på Liseberg, kan ju va kul och gå dit. Eller?!

Någon som vill leka med mig morgon så vet ni mitt telenummer så det är bara att ringa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback