Sorry...

Sorry jag har inte hunnit blogga på ett par dagar! Jag har haft häcken full! Vi har städat och sen har vi städat lite till.. 5 stora sopsäckar med kläder och skor har vi slängt för R. Och det finns till och med fortfarande lite kvar att ta som tex tjocktröjor men det får vänta lite!

Jag vann miljöbilen!!! 1 vecka med gratis E85 bränsle och 6 hotell övernattningar! Så nu sticker vi i morgon på en minisemester! Vi tog med pappa och carina så det blir tre nätter. Vi ´åker nog ner österlen sover i kristianstad och sen över till köpenhamn och sover där eftersom R aldrig vart där och sen upp till aalborg och till skagen och sen över med stena! det blir mysigt, det va nog minst 12 år sen jag semestrade i sverige med omnejd! så det ska bli riktigt kul det här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback