Nu e det lite bråttom...

Sådär ja, nu e det flyttdax! Alla kartonger är utburna så nu är det bara och vänte på carina så vi kan ta släp kärran och dra ner det till stan! Det känns som om vi har lite bråttom bara, för carina ska träffa pappa i sisjön vid halv ett för att köpa en ny tvättmaskin för vår brände i går!

På nåt sätt känns det konstigt att bli sambo men det ska bli jäkligt skönt också!

Ralf min lilla undulat ska få flytta till alfredssons blommor i bollebygd! Dom har massor utav fåglar där så han kommer få det toppen bra ungefär som att vi skulle få ett gratis pensionäs boende i miami! Känns lite som jag försummat honom den sista tiden, har vart mest hos R. Vi har inte heller någon plats för honom. Jag e jätteglad över att han ska få komma dit!

Kommentarer
Postat av: Carina

Tänk på att du har kartonger kvar i min källare också!!??

2008-07-11 @ 07:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback