Liseberg+IKEA=SUPERKUL!!!

Igår va vi ju på Liseberg en liten sväng och så gick jag och Rickard runt och så spelade vi lite och vi vann massor! Två godis bags på malaco, aladin ask, två DVD, twistpåse, två daim påsar, center rullar och kaffekoppar! Vi spelade nog för 50 kronor var! Sån tur har vi nog aldrig haft! Och vi som skulle börja vara nyttiga.

Nu har jag och Elle precis kommit hem till henne efter lite shopping på IKEA. Det blev lite förvaringsgrejjer och en ny löpare till köksbordet. Vi vill ha en ny lampa till matbordet i köket men det fanns verkligen inga fina, och sen vill vi antagligen ha en ny sängstomme, en vit tror jag! Vi har ju gula tapeter i sovrummet och det är väldigt svårmatchat tycker jag. Det som funkar är vitt och brunt och å kan man ju satsa på vita möbler och brunt och svart som detaljer. Det ska nog bli riktigt fint där ska ni se!

Kommentarer
Postat av: frida

gött för er!!!! men varför kom ni inte in o hälsade på??? bakfickan är ju ni eller iaf rickard lite stammis på ....hahaha:D

ha d gött/frida strand

2008-07-19 @ 23:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback