Hum hum i humlegården?!

Jag har kommit på att jag inte gillar människor som hummar! Som när man jobbar och medans man hämtar all glass så i bland folk och hummar på olika truddelutter! Jobbigast av alt är det när dom hummar hemglass melodin!  Nu pratar vi om vuxna människor asså!  Creapy!
Det är nåt konstigt med hummande människor, är det normalt att humma?
I såna fall klassas jag som onormal! Jag kan nog inte komma på nåt tillfälle där jag har hummat i offentlig miljö och särskilt inte någon truddelutt som inte ens existerar!!!
Varför ens komma på tanken att humma hemglass melodin?! Jag vet att jag jobbar där och behöver inte bli påmind om detta eftersom jag hör låten sisådär en 300 gånger per dag!

Dags att sluta humma nu kanske?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback