Praktik

Då va första veckan med praktik avklarad bara 8 kvar! =)
Denna vecka har jag gjort nycklar och fixat tillhållarlås mm.
Shit tiden bara flyger i väg på dagarna! Det är skit kul!
Helt annorlunda än vad jag gjort hittills í mitt liv!

Snart är det två veckor sen jag slutade röka!
Har rökt 5 cigg hittills sen dess!
Vissa dagar är värre än andra, denna dagen har varit jobbig!
På nåt sätt byggger jag upp en förväntning om hur gott det är
med en cigg men om jag tar en tycker jag inte att det är särskilt gott!
Varför????

Kommentarer
Postat av: Lantlollan

Bara sluta med skiten! Det är inte gott!

2008-01-13 @ 19:17:48
Postat av: lantlollan

Nu har jag oxå en blogg..igen =)

Postat av: frida

vadå..då har du la inte slutat..om du har rökt 5 cigg? på 2 v ??!!! sluta helt istället!
annars allt bra? va ett tag sen, vad händer där hemma!! uppdatering på bloggen tack!
puss o kram

2008-01-22 @ 17:20:25
Postat av: Lantlollan

Hallåå, vart har du tagit vägen?

2008-01-25 @ 22:09:16
Postat av: Lantlollan

Hallåå, vart har du tagit vägen?

2008-01-25 @ 22:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback