F´låt!!!

Blev ingen uppdatering i går!
Va nämligen i Hindås en sväng och orkade inte släpa med mig datorn!
I dag har jag åkt till mamma och Ulf.
Vi har varit och kollat på en båt! en jättefin segelbåt!
Ulf får ingen ny segelbåt för mamma, inte i år iaf!
Förra året blev det bara två nätter för mig i båten lite tråkigt för det va mysigt att segla!
Det var andra gången för mig. Men i sommar ska det väl bli lite mer hoppas jag!
Nu ska vi snart äta lite grillad kyckling och sen blir det melodi festivalen och ostbågar!
Sen pratade de om choklad pudding till efter rätt!
Fan jag som skulle börja mitt nya liv, det sket sig i dag också!!!

Förra lördagen när jag va här somnade jag halv tio, i dag ska jag nog klara helv elva iaf! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback