Denna tidsbrist...

Jag vill att allt ska gå snabbt!
Laga mat tar lååååång tid, om man inte förstås gör falukorv och snabbmakaroner.
Jag hade velat spendera dagen med roligare saker kunna planera livet efter alt det roliga
och inte efter alla måsten!
Att alla arbetsuppgifter är klara på en timma. Och att de då ska motsvara 8 timmars arbete fast det bara tog cirka en timme och jag skulle fortfarande ha samma lön.
Och sen kan jag få tid till att göra vad jag vill!!!
Tänk att alla dagens måsten skulle göras mellan 8 och 12. Och sedan skulle man få göra precis vad man ville!
Det är mycket roligare att planera in saker än att tvingas plocka bort planeringar bara för att man inte orkar.

Nu ska jag gosa med min lille plutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback