Bara en önskan...?

Vakna med en jäkla huvudvärk idag!
Så idag tänkte jag att jag skulle ut och köpa mej en ferrari bara för att!
Jag menar det kan ju vara kul att köra runt i den när man ändå e hemma.
Kanske skulle passa på och åka till Hagabbadet och få en underbar massage för att sedan runda av med en riktigt skön avslappning.
För att sen traska vidare (flåt glida vidare i min ferrari) till någon dyr salong och göra en brasiliansk vaxning eller förresten vaxa hela kroppen! Mina naglar är ju inte dom bästa så lite manikyr hade ju inte vart så dumt och när jag ändå är i farten kan vi ta en pedikyr också.
Klyvna hårtoppar är heller inget bra för karaktären eller karriären så det blir nog en tur till frissan.
Tyvärr så bor jag ju bara i lilla staden Göteborg så shopping är det inte så gott om bra shopping här så jag funderar på att ta ferrarin ut till landvetter och hoppa på första bästa plan till milano.
Shit hur mycket pengar ska jag ta med mig?!
500.000 räcker det? Det får räcka, jag menar jag kommer ju ändå hem i kväll...

Så ikväll när pojkvännen kommer hem kan jag berätta min helt otroliga dag jag haft!
Eller åtminstone att jag slappat hela dagen och suttit vid datorn, eftersom jag är en fattig student!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback