Varje dag samma ekorrhjul...

Det är ju nästan hemskt vad vi människor är inrutade!
Jag går till bussen 06:20 på morgon. När jag kommer till busshållplatsen sitter det en herre och väntar.
Vi kliver på bussen som går 06:25. Vid spaldinggatan kommer det på en kille i en grårandig hoodtröja och har alltid luvan över huvudet, och en som uppenbarligen jobbar på AF fastigeter (tror jag det va). Dessa två kommer alltid på. AF fastigheter som jag kalla honom för går av vid kungsportsplatsen och har alltid händerna i fickorna.  Vid brunnsparken går hoodie killen av, och det gör jag med... ibland brukar jag ta vägen förbi mcdonalds och köpa en macka (visste ni att Mcdonalds i nordstan säljer hamburgare 06:35 på morgonen? Helt sjukt.)
Väl borta vid spårvagnen kommer spårvagn nummer 7 in och då går det alltid av en blind herre.
Sen kommer nian och då går jag på.
Helt sjukt vilket jäkla hamster hjul vi människor springer runt i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback