Vajsing i bloggen

Nu är det vajsing i bloggen... Verkar inte vilja publicera... Skrfev ett inlägg tidigare och det verkar inte vilja komma upp.. Jaja vi får se.

 R har övertalat mig att jobba idag och sen på måndag och tisdag, men jag har ta mig fan ingen lust ingen lust alls. Jag tänkte att du kanske behöver tänka på nåt annat. Men jag vill inte, jag mår bäst av att vara hemma just nu. Måste jobba idag iaf... *suck*. Jag hatar när han övertalar mig. Och när jag säger nej så säger han; men du har ju inget annant för dej. Och säger jag ja till en dag så övertalar han mig till fler. Mår ju knapast bättre av att sitta ensam i en glassbil..

Haha det låter ju fan som ett debattinlägg mellan mina jag. Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback