Riktigt duktig om jag själv får säga...

Nu har jag gjort klart mitt tal angående swesafe som jag ska hålla på onsdag. Detta är nog det absolut svåraste talet hittills. Det är det talet jag kan minst om hitintills. (heter det verkligen hitintills? Haha vad löjligt i såna fall.) Det enda jag har kvar är att sätta kantrubriker så som det berömda Selma Lagerlöfs manuset.

Jag klippte buskar idag också! Har gjort allt för att slippa fixa iordning bilen så det får bli nu i veckan i stället,.

Just nu sussar Rickard på soffan och jag sitter i andra hörnet och bloggar, för vi är så sociala när vi umgås. =)
Men nu ska jag faktiskt väcka min prins och säga att han inte får sova mer får då kommer han inte sova i kväll!

Idag har jag tippat! Så nu hoppas vi att alla fotbollslag spelar precis som jag vill!!! Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback