Presentation

Nu var LIA presentationen klar, den gick väl sådär tycker jag.. Jag har knapt hunnit träna på dej... Fråga mig inte vad jag gjort i stälet för det vet jag inte...
Det var väl lite granna manus läsning för det var en hel del svåra ord som man inte brukar använda och då kommer de inte så naturligt, men det gick bra tror jag!

Vi måsteefter varje presentation skriva positiva saker till den som pratade, självklart är dom anonyma om man inte vill skriva namn så klart!

Här kommer några som jag fick!

"Mycket proffsigt du vet verkligen vad du pratar om! Härligt jobbat!!                    (Gör jag?! Tackar!)

"Rolig att lyssna på"                             (Skulle ju vara seriös för en gång skull, hmmm)

"Talade högt och tydligt, fin power point, you go girl! Profsigt!)                                           

"Supersnygg power point"                                      (Thanks H =) )

"Väl strukturerat innehåll!"                                          (Jag strukturerad?! Hmmm jag är missuppfattad =) )

Så här skrev läraren:

"Utmärkt presentation- proffessionell, informativ och säljande. Bra röst, bra tempo och utmärkt publikkontakt. Smidig hantering utav frågor! Utmärkt power point!"

Jag är helt enkelt utmärkt! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt!

2008-04-23 @ 21:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback