Nu gäller TV:n...

Så där ja, då va dagens läxa avklarad! Har skrivit en förfrågan och en offert! Känner mig riktigt stolt faktiskt. Är så himla dålig på att göra mina läxor, speciellt om jag inte ska lämna in dem! Men Egon brukar vilja att vi ska lämna in dem så det är väl bäst att göra det!

i morgon kommer Emma hit och äter scones med mig och så ska vi plugga! Får väl se hur det går med det, blir nog mest skitsnack om jag har rätt eller vad säger du gumman?! =)

Idag blev jag lite lätt men bara lite lätt förbannad! Fick reda på att vi ska ha någon sälj dej själv kurs i morgon mellan 08,30 till 12,00 vilket jag inte fått reda på förrän idag. Och vi ska tydligen ha med oss ett CV. Detta har vår lärare planerat in på vår lediga tid och han förväntar sej 100% närvaro!!! Idiot säger jag bara!!! Flera av oss har planerat att arbeta kväll och natt och vill sova ut i morgon. Jag har också tänkt att sova ut eftersom jag gått runt som en zombie i två dagar nu! Vi ät flera som inte kommer komma i morgon.
Anledningen till detta är det inte gått så bra för folk på LIA:n. Fråga min LIA plats då vad de tyckte om mig!? De vill anställa mig!
SÅDESÅ!!!

Nu ska jag glo på TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback