Lördag 080419

Idag har jag nog mest befunnit mig i solen! Borde ha pluggat lite och gjort i ordning min bil, men det har inte blivit av, inte nåt faktiskt... Vi hämtade lite skor och sånt som vi hade hos ingeborg.. Någon nytta iaf..

Vi fick reda på nyss att gammelfarmor gick bort vi 14:00 tiden idag. Tråkigt, men samtidigt vet vi hade hon verkligen har levt färdigt sitt liv. 97 år tillhör väl en högaktningsvärd ålder. Hon har sett sina barnbarn och även sina barnbarnsbarn växa upp. Ja alla är väl inte uppvuxna ännu den yngsta är väl 2 år. Men hon har i af träffat alla!

jag hoppas hon har det bra på andra sidan och att hon slapp lida för mycket! jag hoppas även att hon kommer att titta ner från molnen och kollar till oss så hon även kanske kan få se sina framtida barnbarnsbarnbarn! =)

R.I.P Margit Bruhn 1911-2008

(jag hoppas födelse året är rätt)

Nu orkar jag inte skriva mer, måste göra nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback