Kampen mellan könen och husefriden!

Då var kvällens fotbollsmatcher avgjorda!
Jag hade englan som vanligt medans Rickard var sitt nya favvo lag Tyskland. Runda ord flög i lufte och ett och annat finger visades. Även loser tecknet åkte upp ett par gånger! Första matchen var ju som att stjäla godis från småbarn, jag vann med 5-1. Hurra för mig!
I andra matchen tog han upp kampen och gjorde 3 mål innan 20 match minuter, började inse att jag skulle förlora, men ack jag tog upp kampen. det var en hård strid enda in i slutmintrarna.
Det gick till förlängning!!!
2x15 match minuter, efter dessa stod det fortfarande 6-6, det blev straffar, vi gjorde 5-5 i första straffronden oc sen vann han på sudden straffar.. Jäkla skit!!!

Nu är husefriden lugn igen. Tydligen gäller V nu, ovh det suger, man han sitter som en förtrollad femåring på julafton!
Skönt är det för då slipper man tjötet om att man sitter vid datorn för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback