Jävla grannar!

Ovanför oss bor några nyinflyttade, när man är nyinflyttat vill man gärna göra gott intryck på sina grannar!
Men det vill inte dessa. För två veckor sen när jag var i Lycksele då fick pojkvännen ringa polisen för dom hade världens lägenhetsbråk där uppe!
I torsdag var jag Emma här och skulle "plugga" inte för att det lyckades, men men.. Vi kunde iaf höra och sjunga med till Billie-Jean...  Detta var klockan 11, antar att de är arbetslösa!

Nu sitter jag här igen och faktiskt pluggar och vad hör jag?!
Jo de springer runt som galningar så att min dator till och med vibrerar!  De skriker och tjoar spelar hög musik!
Jag kanske är känslig?
Men ärligt jag vill inte kunna lyssna deras musik, jag vill välja när jag ska lyssna på musik själv!

Just nu låter det som de är 2-3 kilar och en tjej, nu lät det som någon trilla av en stol!

Åhhh jag blir galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback