Jag är helt slut!

Det är inte mycket man orkar nu när man närmar sej 25! =)
Har vart på stan sen klockan tio i morse, först var det frukost med Sara och Frida. Det va längesen vi alla tre lyckades få tillfälle att träffas. Sara skulle ha tenta klockan ett så jag och frida gick ner till avenyn och kollade på skor för jag hade sån jäkla skoskav av mina converse. Jag hade tur jag hittade ett par vita ballerina skor med små döskallar på, skitsöta, och ännu mer tur när de kostade 74:50. Skit bra..
Sen köpte vi glass och slappade i lejontrappan. Sen kom Sara tillbaka vid två, och sen kom annina och sandra. Sara ville titta på jacka så hon och frida gick och kollade öpå det, jag annina och sandra slappade på condeccos uteservering vid kompassen, sen gick vi på sko kollar runda igen, sandra köte att par converse och annina ett par svarta ballerinaskor med en strassdöskalle på!

Nu är maten insatt i ugnen, så nu ska jag slappa ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback