Hehe

Varför är det så kul att läsa andras bloggar?!
Jag tycker det är kul att få insikt i andra människor liv och få reda på att det är inte bara jag som har konstiga tankar. utan att det faktiskt finns fler.
Här är en sån här dum fråga och tanke!
Varför åker inte vi i Sverige lika mycket  taxi under vardagarna som på helgerna?
Kanske inte så dum egentligen men ni kan väl hålla med om att det inte tillhör vanligheten!?
Se bara i New York där hoppar ju folk in i gula bilar hela tiden! iaf i filmer och serier!
Är alla taxibilar i new york knutna till samma företag?
Cicci om du läser detta måste du ta reda på detta när du kommer dit! ;)

Här är ytterligare en dum fråga; Varför sover jag inte nu?
Jag gick ändå upp halv 6 i morse!!! Jag är inte ens trött...

Blondinbella har väl inte kunnat passera någon bloggerska eller bloggare???

Ska jag skratta, gråta eler tycka synd om henne?!

Jag måste nog lämna denna fråga oberörd........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback