...

I morse vaknade jag med en sån fruktansvärd huvudvärk att jag knappt visste vad jag hette! Jag har inte sovit bra i natt heller, vid fem tiden började Fliza trampa runt i min säng hon ville ligga längre up vid mina bröst typ. Hon tyckte att de var en mycket trevlig plats att ligga på  så hon försökte knö ut mig!
Lyckades somna om men vaknade igen då jag tyckte det var för kallt i mitt rum och gick upp och stängde fönstret. Men det va ju inte heller bra så jag vaknade igen av att det var för varmt, så då fick jag öppna fönstret.
Sen ringer Elle i hopp om att jag är på väg till skolan och då har jag sån jäkla huvudvärk att även om jag ligger ner så är jag yr och mår illa! 20 minuter senare ringer Pixbo montessori och vill att jag ska jobba, men jag lyckades få mette att göra det i stället!

Men inna hon skulle jobba åkte vi och besökte gammelfarmor och gammelmormor. Gammel farmor har nog inte långt kvar nu! Hon är riktigt dålig nu. Men sen sen fyller hon ju 97 år nästa vecka.

Nu är det dags att titta på talang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback