En riktig heldag...

Oj det va en tuff kväll igår! Eller till och med en tuff dag!
Först så jobbade jag ända fram tills kvart i sex, sen var det fullfart hem till R och sminkade och klädde på mig. Ringde en taxi som R fick betala! =)
Jaja han erbjöd sej faktiskt! Gulleplutten!
Ner till la sombrita och träffade klasskompisarna, där blev det öl och mat och sen vidare ner til Stars ´n bars... Vi va inte riktigt nöjda där så vi åkte till Valand och drack lite mer öl och tooters! Killarna gav upp innan valand så det va bara tjejer kvar... Sen skulle vi till Deep..

Vakten: hur gammla e ni?
Jag mitt klantarsle: 25 e jag!
Vakten: tyvärr det är 30 här
Cissi: Alla andra är över 30!
Vakten: Tyvärr...

Hmm så vi gick till Diamond Dogs!
Tog en öl och blev lite mer full...

Jag och Cissi är ganska envisa så vi skulle tillbax till Deep...
Han som nekade oss först stod inte kvar men det gjorde han som stod brevid honom då vi kom första gången..

Tanke: Shit det e kört!
Jag och Cissi: Hej hej!
Vakt2: Hej tjejer hur gamla en ni? 25 va?
Jag: Nä 30 den 23 november!
Vakt2: Har du leg?
Jag: Javisst!
Vakt2: Hmm, grattis då! Välkmona!

Sen tog tog jag en drink och sen skullle jag hem...  Eller ja till BK..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback