Börjar bli bättre...

Känner mig mycket bättre idag, härligt!
Men det kan ju också ha att göra med att jag stannade hemma från skolan och sitter och plugga. Det blir för mycket krav helt enkelt. Det är nog därifrån huvudvärken kommer, alla krav och  måsten hela tiden. Hur ska jag kunna koncentrera mig på en tenta om jag måste lära in en massa nya saker hela tiden samttidigt som alla andra i klassen hetsar upp sej?
Jag måste få göra det i min egna takt...

Det hela blir ju inte bättre av den ständiga penga frågan!!  Men snart kommer jag få mer pengar eftersom jag fyller 25 detta år och rätt till tilläggslån.. Och nu snart när bilen i såld så kommer det problemet bli ett minne blott! Men först är det städning och besiktning som gäller av den..

Ingen som behöver en bil? Mitsubishi Colt CZ3, gått 3000 mil!
Hör gärna av er i så fall! =)

Återkommer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback