Äntligen är denna vecka över. puh

Äntligen helg! Lång helg till och med! Är lediga måndag också!
Känner mig helt slut nu.
tentan är avklarad, jag tror det gick bra. Har ju bara VG och G, så ett G ska jag väl klara! =)
Sist gång låg jag 2 poäng under VG så jag hoppas jag klarade VG nu. Bara det att läraren är väldigt petig gällande definitioner och att man typ måste sriva dem helt rätt som det står i boken!
Är frågan definiera ordet säkerthet, då måste man skriva exakt som i boken, Ett önskvärt tillstånd ? medvetet skapat ? inom och i anslutning till en verksamhet som innebär att inga, eller få oönskade (skade-) händelser inträffar, dvs. att det finns ett skydd (flera skydd) mot skador på person, egendom och/eller miljö.
Det räcker med att missat nåt litet ord ungefär så får man inte full pott eller om man skrivit något annat liknande!
Vad Roland säger är vår lag, uppenbarligen!

Ledsen att det inte blev någon uppdatering igår. men jag och mette var hos mormor och morfar i går en sväng eftersom morfar fyllde 71 i går.
Sen satte vi ihop studsmattan och hoppade och sen kom Elle, christian  och Emil hit och hoppade och drack kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback