Adjö, adjö!

Nu säger jag hejdå till mitt sociala liv på minst två månader. Hädanefter kommer jag att ligga begravd under högar med skolböcker och papper. Nästa vecka har vi en tenta och veckan därpå har vi ett tal som skall hållas på ca 5 min. Nästan lika mycket förberedelser som inför en tenta. I Maj sen brakar helvetet losspå riktigt! 5 tentor är redan inbokade det kommer komma en debatt som ska ta 26 minuter tur att vi är tre i varje grupp.
Sen är det ju alltid monster mycket läxor speciellt i affärsjuridiken! *suck*
Så nu vet ni varför jag kanske inte alltid kommer svara när ni ringer eller varför jag pratar osammanhängande...
Med detta menas inte att jag inte kommer vara social mot dej bloggen!
Så vill ni ändå känna av min närhet så är det bara att läsa min blogg.
Och kommentarer piggar ju alltid upp!

Nu ska jag begrava mig med att skriva ett anbud och en offert!

Farväl kära vänner!

(Ta mig med en nypa salt jag kommer snart att få psykbryt och behöva mänsklig kontakt som jag brukar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback