Blivande säkerhetsingenjör...

Japp det e sant jag har börjat plugga. Nu ska jag bli säkerhetsingenjör.
Vi har inte gjort så mycket ännu mest introduktioner och sånt. Men jag måste säga att klassen verkar helt jättebra!
Vi har bokat in massor av aktiviteter redan! På fredag e det klassfest och nästa torsdag blir det tjejdag!
Islandshästar på dagen och sen taco kväll med en del berusande drycker! Hehe...
Det var ett tag sen jag red nu och sist jag gjorde det ramlade jag av! Men det går säkert bra ska ni se!
Nu ser jag att min företagekonomi bok tittar lite skumt på mig och säger att jag ska läsa kapitel 5 och 13.
Så det e väl dags att sätta igång!
Känns kul att plugga något som man verkligen vill efter alla jäkla år i grundskolan!
Och jag har lovat mig själv att göra allt även alla extrauppgifter!t

Detta e helt underbart jag har fått tillbaka mitt sociala liv efter 2 år på hemglass! Jobba varje kväll gör att man bara e social med arbetskompisarna. Inget fel i det alla e jätte trevliga men man har saknat att göra saker! Så som idag vi var 6 tjejer som åkte in till stan och käkade lång lunch och tjötade!
Jag ska börja träna också! I morgon ska vi spela innebandy med klassen och SP06 (de som började förra året). Lite motion har ju ingen dött av, eller?! sedan kommer det bli lite core och gympa pass på friskis och svettis för nu ska magen bort!

Fortfarande ingen som vill köpa en mitsubishi colt cz3?

Kommentarer
Postat av: Beccih

Samma Therese! Jag har fått mitt Socala tjej liv tillbaka, efter bara killar som klasskamrater i 3 år är det helt underbart med er tjejer!!!!
Syns på måndag!
/becca


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback