Suck och stön...

Jag har så himla mycket jag vill skriva och få ur mig men det går inte det tar bara stopp liksom.
Det har varit en hel del i skolan och nästa vecka har vi vår första tenta, och givetvis i företagsekonomi ca 150-200 sidor plus en jäkla massa instuderingsfrågor och allt et material vi fått. *suck*.

I morgon har vi presentationteknik och vi ska hålla ett tal på 4 minuter. Varje gång jag tänker på det så knyter det sej i magen. Har alltid avskytt att redovisa. Glömmer aldrig när jag och Charlotte skulle redovisa, antingen var den ena sjuk eller så hade vi ont i halsen! Haha det var tider det, känns inte som man undkommer det lika lätt längre.

Just nu har jag ont i huvudet också så det gör ju inte saken bättre. Vill bara krypa ner under mitt varma täcke och sova. Och vill man somna fort så kan man alltid läsa företagsekonomi.
Någon som har bra tips på hur man får lite mer självdiciplin när det gäller tråkiga saker såsom företagekonomi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback