Låååång midsommar

Nu har idé torkan slagit till´igen där för har jag inte skrivit på ett tag.
Känns som det varit en lång midsommar! Vi fick för oss att ha lite före-midsommar-party i torsdags jag och bonus syrra och hennes kille. Så vi bunkra upp ganska ordentligt med alkohol, det blev sängen innan klockan tolv!

Igår så var vi på fest hos Pelles föräldrar det var jättekul! 16 pers i ett förtält! Känndes som en lång dag eftersom vi kom dit redan strax efter klockan 2. Jag har tagit min livs första snaps! Fy F*N! Shottat har jag gjort tidigare men aldrig så, med rent brännvin.

Trots att det varit en lång helg så känner jag mej hyfsat i form idag dock lite seg!

PS. Jag har kommit in på min ena utbildning som projekt koordinator! väntar nu på svar från säkerhetssystem!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Stort grattis till antagningen!
Vi ses snart. PUSS

2007-06-23 @ 18:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback