-My Lump -Check it out!

Har antagligen fått en inflammation i muskeln som går upp från högeraxeln till nacken! Det känns som om att någon har blåst upp en ballong och satt under skinnet på mig. Svullen e den och ont gör den jäveln också! Och i huvudet med! Jefla skiiit!
Har varit hemma från jobbet i tre dagar nu och jag har faktiskt hittat på olika sätt att sysselsätta mig på för en gång skull.

Dag 1: Mest säng liggande med en och annan tur till datorerna (skaffade precis en bärbar) eftersom jag inte lyckades få nätverket att fungera mellan dem. Detta blev till ren frustration eftersom jag fick ringa till Kjell (pappas datatekniker) och fråga vad felet var. Efter en halvtimme var problemet fortfarande olöst så jag ringde inet (där jag köpte datorn) de skickade mig viadre till LG och de skickade mig vidare till info centret för bärbara datorer. Där lyckades jag få hjälp med problem 1. Problem 2 att få en IP adress från routern. Ringde Kjell igen. Han sa att jag skulle vänta ett tag. Funkade fortfarande inte men jag vågade inte ringa igen.

Dag 2: Ingen huvudvärk, men satans ont i axeln. Pratade med Kjell igen. Han ska komma upp. Spelade Sims. Körde min syrra till stan fick hjälpa henne att kolla på jeans. Det slutade med att vi köpte likadana. 

Natt mellan dag 2 och 3: Sov inte särskilt mycket ballongen gjorde sej ordentligt påmind.

Dag 3: Kjell kommer hit idag efter lunch dvs mitt under sändningarna av konståknings EM. Det visade sej att jag skrivit något fel där man skriver i närverksnyckeln! Pinsamt! Fick i allafall tittat en del på EM Kristoffer Berntsson ligger 7:a. JIPPI! Spelade ännu mer Sims.

I Morgon: Skall nog gå till doktorn med min ballong axel! Jag hatar doktorer!

Jag erkänner jag kan inte mycket om datorer. När jag gick ut från affären med datorn i handen var jag tvungen att fråga min syrra om windows va installerat eller om det var sådant man köpte till. Det är inte lätt med teknikens under!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback