Make peas?!

Gick precis in på arbetsförmedlingens hemsida för att hålla mig lite ajour med jobben. ( I fall mitt kommande jobb skulle skita sej) Och va hittade jag?!

Har du vad som krävs för att bli Nya Fröken Sverige?

Fröken sverige söker alltså folk via ams hemsida.
Men varför? Finns det inte tillräckligt med unga tjejer som söker dit som är beredda att säga;
"And the most important for me is peace on earth, thank you!" Applause!!!

"Din främsta arbetsuppgift blir att förmedla en positiv bild av det moderna Sverige, men du ska också konsekvent och tydligt arbeta med att lyfta fram Fröken Sveriges nya kärnvärden. Detta ställer mycket höga krav på din förmåga som kommunikatör. Därför söker vi dig som har ett starkt intresse för Sverige som land, och för kommunikation i alla former. Du har en stark integritet, du är utåtriktad och positiv, och du har en grundmurad känsla för teamwork." (citat från ams hemsida)

Så man behöver inte vara snygg längre då?
Antagligen inte!

Fick i allafall en snilleblixt då jag såg den och anmälde min syrra!
(Fick hennes godkännande under lite tvång dock)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Sjukt att man kan anmala sig dar nu...
Lycka till mette! :)

2007-02-20 @ 11:06:17
Postat av: Elle Pelle

Go for it lixom

2007-03-10 @ 22:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback