I should get a diploma in talking!

Lovade ju att återkomma i yen! Hahaha...
Fick ju två texter över mailade till mig på engelska!
Det var riktig fuck, fl´åt fack engelska! Den första angående den norska kronan var rätt lätt... 
(Det säger jag nu ja, den tog bara 3½ att översätta och sammanfatta).
Gick på den andra texten angående yen, där tog inte ens halva texten 3 timmar...
Som tur va behövde jag inte koncentrera mig på den sista texten...
Kan inte riktigt ta åt mig all ära för översättningarna, fick ju kontakta London!
Tack Charlotte!
Efter den muntliga presentationen trodde jag allt var kört... Han började ställa en massa frågor om det hela. Försöker i panik hitta rätt bland alla hundra dokument jag har öppnat, jag svär det måste varit hundra, minst! Babblade på som in i........ Kände mig oerhört dum och fånig!
Vi vill gärna att du kommer och börjar jobba hos oss!
VA?!
5 Mars here I come! Uppsagd och klar!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Stort grattis till jobbet, efter allt slit är du värd det.
Lycka till!
;)

2007-02-16 @ 14:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback