Uttråkad e mitt mellan namn!

Äntligen slut jobbat! Skulle från början ha jobbat ca tre veckor utspritt på fyra veckor.
Men tji fick jag för det! Det slutade med att jag jobbade fem veckor och två dagar!

Första veckan: Kändes skönt att få jobba lite när vädret vart tråkigt och roligt att träffa alla människor igen!

Andra veckan: Okej att jobba kändes varken jobbigt eller tråkigt!

Tredje veckan: Tur att det bara är två veckor kvar nu! Lyckades faktiskt få två dagar ledigt till att segla! Så nu kanske jag kan klara det!

Fjärde veckan: Nä detta suger vill inte mer... Varenda kväll är förstörd!

Femte veckan: Orkar inte mer! Jag förstår nu varför jag slutade! Vill inte, vill inte, vill inte mer....

Är fortfarande kvar som extra säljare och ska väl kanske jobba ett par dagar under hösten. Det kan jag nog stå  ut med eller? Pengar e ju alltid bra och csn blir man inte rik på!

Sugen på bil? Ska sälja min mitsubishi colt cz3 nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback