23 år

Då sitter man här på bemärkelsedagen. Känner mig inte ett dugg åldre än igår. Fortfarande rynkfri! Tjohoo!  Tycker bara att åren går så himlans fort.Ett starkt teckan på att man börjar bli gammal. Det känns som om allt flyter ihop, vinter, vår, sommar och höst. Jag kommer inte ihåg övergångarna som barn. Då kändes det verkligen som om att de olika årstiderna bara kom pang bom en dag.

Äh vi får se det positivt i stället snart blir det väl volvo, villa, vovve och vagn! Svensson idyllen känns inte lockande. Visst att jag vill ha barn en vacker dag och hund, sen vill jag nog ha en villa också. Volvo gör faktiskt rätt bra kombibilar, så man får in barn och barnvagn i dom... Shit jag kommer hamna där!


Kommentarer
Postat av: Malin Adolfsson

Hej tjejen!

Grattis i efterskott! Ledsen att jag inte mindes... Men hoppas att du hade en toppendag trots att du inte kände dig äldre :/
Det var verkligen roligt att läsa din blogg! Du skriver riktigt bra och intressant! Funderat på att bli skribent? Jag skulle verkligen gilla dina texter :) Vi måste försöka ta vår promenad snart!!!

Många kramar Malin

2006-11-26 @ 14:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback